Aquest divendres 2 d’octubre, a les 18:30 h, el Teatre de Tarragona serà el punt de trobada de la xarxa esportiva del Tarragonès amb motiu de la gala de lliurament dels Premis i de la Beca Avriga Fvscvs 2026, que enguany celebra la seva 18a edició, organitzada pel Consell Esportiu del Tarragonès (CET) amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona.
L’acte s’iniciarà amb el lliurament dels reconeixements que diferents ajuntaments de la comarca atorguen a esportistes, persones, equips i entitats vinculades al municipi, en reconeixement a la seva trajectòria o a la seva contribució al desenvolupament i la promoció de l’activitat física i esportiva en l’àmbit local. En aquesta 18a edició, 17 ajuntaments lliuraran les seves distincions.
A continuació serà el torn de la Beca Avriga Fvscvs ’26, que reconeix els treballs de recerca o de síntesi elaborats per estudiants de secundària durant el curs escolar 2025 – 2026. En aquesta convocatòria s’han presentat sis treballs de quatre centres educatius del Tarragonès.
El darrer bloc de la gala estarà dedicat als Premis Avriga Fvscvs 2026, que enguany compten amb 12 categories, entre les quals es troba el Premi Avriga Fvscvs Especial, atorgat directament pel CET.






