Tarragona acull el Campionat de Catalunya de natació infantil

La piscina Sylvia Fontana, situada a l’Anella Mediterrània de Tarragona, es convertirà aquesta setmana en l’epicentre de la natació catalana amb la celebració de dues competicions destacades: el Campionat de Catalunya de Natació Infantil d’Estiu i la Final de Relleus. Les proves es disputaran entre el 25 i el 28 de juny i reuniran gairebé 1.800 joves esportistes d’arreu del territori.

El Campionat de Catalunya de Natació Infantil d’Estiu encetarà l’activitat des del dijous 25 fins al dissabte 27 de juny. Aquest esdeveniment, organitzat per la Federació Catalana de Natació amb la col·laboració de Tarragona Esports i la Diputació de Tarragona, comptarà amb la participació de 486 nedadors i nedadores provinents de 65 clubs catalans.

Les sessions de matí, de caràcter eliminatori, es faran en horari de 9:00 h a 13:15 h aproximadament, mentre que les tardes es reservaran per a la disputa de les grans finals a partir de les 16:30 h o les 17:00 h.

El diumenge 28 de juny es disputarà la Final de Relleus, una de les cites més multitudinàries del calendari que aplegarà 1.304 atletes de 56 clubs diferents. La competició es desenvoluparà en dues intenses franges, de 9:15 h a 12:30 h i de 15:30 h a 20:00 h, posant el punt final a quatre dies de màxima emoció esportiva a les instal·lacions tarragonines.

PUBLICITAT