Quim Masferrer, cap de cartell de la 143a Fira de Mont-roig del Camp

Mont-roig del Camp celebrarà del 30 de juliol al 2 d’agost la 143a edició de la seva Fira, amb una programació que combinarà tradició, cultura, gastronomia i activitats per a tots els públics.

Un dels actes més destacats serà l’espectacle Bona Gent, de l’actor i humorista Quim Masferrer, que tindrà lloc diumenge 2 d’agost, a les deu de la nit, a l’Escola Mare de Déu de la Roca. En aquesta proposta, Masferrer converteix el públic en el gran protagonista d’una funció marcada per l’humor, la complicitat i les emocions.

El recinte firal s’instal·larà al carrer 1 d’Octubre i obrirà els dies 31 de juliol, 1 i 2 d’agost, de sis de la tarda a mitjanit. L’espai comptarà amb una zona gastronòmica amb casetes i foodtrucks, espais de descans i música en directe, amb les sessions de DJ Chimi Hendrixx i DJ LadyViking, i les actuacions de VHS, David Ros i Lydia Torrejón.

La Fira també inclourà una àrea dedicada als productes de proximitat, l’artesania i el comerç local.

La programació començarà dijous 30 de juliol amb activitats culturals i piscina nocturna. Durant els quatre dies també hi haurà cercaviles, traca, tast de coca i cava, focs artificials, partits de futbol, concerts, ball, correfoc, tobogan aquàtic i festa holi.

Tots els actes seran gratuïts. En el cas de l’espectacle de Quim Masferrer, caldrà reservar entrada prèviament, amb un màxim de quatre localitats per persona, a través de la plataforma eAgora o presencialment a les oficines de Turisme de Mont-roig i Miami Platja.

PUBLICITAT