El Refugi 1 del Moll de Costa es transforma en un espai d’art digital amb ‘Ecos del Port’, una experiència immersiva que combina patrimoni marítim, memòria i tecnologia. La proposta, impulsada per El Jardí Digital amb la col·laboració del Port de Tarragona, es pot visitar fins al 20 de setembre i amb entrada gratuïta.
L’experiència converteix l’espai portuari en una arquitectura audiovisual on llum, imatge i so envolten el públic i proposen una nova mirada sobre la relació entre el port, el mar i el territori. El recorregut incorpora sons del mar i testimonis de la comunitat marítima per reivindicar la memòria marinera, la biodiversitat i els reptes vinculats al canvi climàtic.
La inauguració ha comptat amb representants del Port de Tarragona, la Diputació de Tarragona i el GALP Costa Daurada, així com amb la directora i comissària del projecte, Daviana Muñoz que ha explicat el sentit d’aquesta obra inmersiva.
‘Ecos del Port’ és també el punt de partida d’un nou cicle d’activitats d’El Jardí Digital que culminarà amb el NOW FEST, els dies 27 i 28 de novembre, al mateix Refugi 1.






