Més de 200 corredors participen en la XVIII Cursa Popular de l’Hospitalet de l’Infant

Més de 200 corredors van participar aquest diumenge, 27 de juliol, en la XVIII Cursa Popular de l’Hospitalet de l’Infant, organitzada per l’Àrea d’Esports de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant. La prova, amb sortida i arribada a la Base Nàutica de la Platja de l’Arenal, va comptar amb dos recorreguts: un de 4,8 km, amb 150 participants, i un de 900 metres, no competitiu, amb 67 inscrits.

Hugo Domínguez Pino (Club Reus) es va imposar en la cursa llarga amb un temps de 15 minuts i 24 segons. El van seguir Azziz El Jihaoui Hartiti (15:42) i Roger Vives Font (15:44). En categoria femenina, la guanyadora va ser Laura Bell Franquesa, amb 17 minuts i 48 segons. Paula Hitriuc i Leila Lecuyen van completar el podi.

Els primers classificats locals van ser Adrià Valle (20:02), del Club Excursionista Serres del Mestral, i Etel Álvarez González (21:53), de l’Hospitalet de l’Infant. L’alcaldessa Assumpció Castellví i la gerent de Llastres Municipals, Montse Nomen, van lliurar els trofeus als guanyadors. Tots els participants van rebre una gorra commemorativa i els més joves, una medalla.

PUBLICITAT