El Dgusta Vila-seca celebra la quarta edició amb 16 restaurants participants

La gastronomia torna a ser protagonista a Vila-seca amb la quarta edició del Dgusta Vila-seca, una iniciativa ja consolidada que uneix restauració, comerç i cultura cada dijous al vespre. L’esdeveniment, impulsat per l’Associació d’Hostaleria de Vila-seca i la Pineda, compta enguany amb 16 establiments participants que oferiran una proposta gastronòmica diferent cada setmana per 6 euros, amb beguda inclosa.

El president de l’entitat, Juan Hervás, ha destacat que el Degusta aposta per la qualitat i la diversitat, amb restaurants de conceptes molt variats: des de cuina mediterrània i tapes fins a sushi, pizzeries o hamburgueseries gourmet. Cada consumició permet segellar un passaport gastronòmic i, en completar els 16 establiments, els participants rebran enguany un xec regal de 15 euros per gastar als comerços adherits.

Aquesta és la principal novetat d’aquesta edició, fruit de la col·laboració amb l’Associació de Comerciants, que agrupa prop de 60 establiments. La seva presidenta, Natàlia Güell, subratlla que “l’objectiu és generar moviment dins el municipi i aprofitar l’afluència vinculada també a l’oferta cultural dels dijous al Celler de Vila-seca i a l’Auditori Josep Carreras”.

PUBLICITAT