El cicle de concerts Voramar 2026 arriba a la seva fi aquest divendres amb l’actuació de l’artista Ernest Crusats al Teatret del Serrallo de Tarragona.
El cantant vigatà presentarà en aquest emblemàtic espai marítim el seu primer treball discogràfic en solitari, titulat ‘La font gelada’, publicat després de la seva reeixida etapa com a líder de la formació pop-folk La iaia.
Les invitacions per poder assistir-hi de forma gratuïta s’han posat a disposició del públic aquest dilluns a través de la pàgina web d’Entràdium. L’espectacle, que tindrà lloc a la terrassa exterior del recinte, promet omplir de nou l’aforament complet per acomiadar la present programació.
La iniciativa cultural, impulsada pel Port de Tarragona, ha configurat en aquesta edició un cartell de tres propostes musicals de petit format, acompanyades d’una experiència gastronòmica amb un tast de vi del celler De Muller. Els dos primers concerts d’enguany, que van anar a càrrec de Bru i de Naiainaya’s Duo, van exhaurir ràpidament totes les localitats disponibles, confirmant la bona acollida de la proposta.






