Mont-roig del Camp aprova el conveni amb ADIF per al tram no urbà de la Via Verda

El Ple de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp ha aprovat aquest dilluns per unanimitat el conveni d’arrendament amb l’administrador d’infraestructures ferroviàries (ADIF). Aquest acord fa referència als terrenys de l’antic traçat de la via de tren que es troben en l’àmbit no urbà del municipi, concretament en el tram situat entre el límit amb l’Estany Gelat i el terme municipal de Cambrils.

L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és fer possible el desenvolupament de la futura Via Verda en aquesta zona de la localitat. Amb la signatura d’aquest conveni de lloguer de sòl, l’Ajuntament fa un pas decisiu per a la recuperació de l’espai de l’antiga via ferroviària i la seva transformació en un eix cívic i natural de mobilitat activa per a l’ús de tota la ciutadania.

La mesura ha rebut el suport de tots els grups municipals representats al consistori, reflectint un ampli consens polític entorn de la recuperació ambiental i social d’aquest traçat. La transformació d’aquest tram no urbà permetrà millorar la connectivitat sostenible del territori, impulsant la conservació del medi ambient i el foment d’hàbits de vida saludables a la comarca.

PUBLICITAT